U heeft geen producten in uw winkelwagen.

Subtotaal: € 0,00

FAQ (veel gestelde vragen)

PLOPKAPPEN & FLAGS

Hoe reinig ik een plopkap / wat is het Corona besmettingsrisico van een plopkap?

Bekijk hier alle details mbt Corona en het reinigen van de plopkap.

Welke maat plopkap heb ik nodig?

Bekijk hier hoe u bepaalt welke plopkap op uw microfoon past. Daarnaast staan er bij de plopkappen in de webshop ook enkele microfoon merken/modellen genoemd.

Wat is het verschil tussen een professionele en een budget plopkap? 

Onze budget plopkappen zijn gemaakt van een goedkopere open cell foam terwijl de professionele serie gemaakt is van professionele reticulated audiofoam, met een honingraat structuur. De professionele foam is veel degelijker, stugger en laat optimaal geluid door. Bovendien kunnen we de professionele plopkappen in bijna iedere vorm en kleur custom produceren. De budget foam is zachter en minder sterk. Andere grote verschillen zijn: De budget plopkappen zijn er enkel in standaard ronde vorm. Ze zijn er enkel in standaard kleuren (ingekleurde foam m.u.v. wit). De budget kappen zijn over het algemeen kleiner en dunner, beschermen minder goed tegen wind/regen en hebben een minder professionele uitstraling. Doordat de kwaliteit van de budget serie minder is, gaan ze over het algemeen ook minder lang mee. Doordat de prijs van de budget serie lager is, is het wel een ideaal instapproduct om je merk in beeld te brengen.

Wanneer kies je een kubus of prisma microfoonflag?

De zijvlakken van een prisma zijn een stuk breder. De zijvlakken van een kubus zijn redelijk vierkant. Voor brede horizontale logo’s adviseren we daarom de prisma’s omdat het logo er breder en beter leesbaar op past. Wilt u een advies of eerst een ontwerpvoorstel, dan kunt u altijd het logo’s even naar ons e-mailen.

Wat is flock?

Een flocklaag is een extra laagje dat we op de plopkap audiofoam aanbrengen. Dit zijn hele fijne haartjes die middels statische lading en verlijming op de foam worden aangebracht. Doordat de haartjes het oppervlak vergroten beschermt dit extra tegen wind. Daarnaast beschermt het tegen regen en geeft het een veloursachtige luxe uitstraling. Witte plopkappen worden bijna enkel geleverd met flock, omdat witte foam in UV straling snel gelig/lelijk wordt. De flocklaag kunnen we in iedere custom kleur (Pantone/RAL) maken, waardoor het ook ideaal is voor custom kleuren. We kunnen zelfs meerdere kleuren en gradients flocken.

Ik heb iets besteld met opdruk, maar ik heb nog geen ontwerp gezien

U krijgt per e-mail ter akkoord altijd een drukvoorbeeld voordat we gaan drukken. Dit kan in sommige gevallen enkele dagen duren. Na uw akkoord op het ontwerp, gaat het product pas in productie.

Hoe moet ik een logo/artwork aanleveren?

Als u het logo beschikbaar heeft als vector eps/ai/pdf dan hebben we dat het liefste. We drukken CMYK dus is een CMYK logo het beste. Omzetten van RGB naar CMYK kan namelijk kleurverschil opleveren. Heeft u geen vector bestand, geen zorgen. Stuur ons dan een hoge resolutie JPG of PNG bij uw order, zonder schaduw/glow effecten aan de buitenkant van het logo. Een lettertype sturen mag ook. We ontwerpen geen logo voor u, u moet zelf iets aanleveren. We sturen altijd nog een drukvoorbeeld waarop u akkoord kunt geven. Maar hoe beter de kwaliteit van het logo is, hoe beter de druk over het algemeen. Als iets niet bruikbaar is, hoort u dat ook van ons.

BESTELLING, BETALING & LEVERING

Ik kom niet ingelogd als bestaande klant

Onze webshop heeft door een technische storing geen contact met de oude klanten accounts. Onze excuses hiervoor. We werken aan een oplossing. U kunt gewoon een nieuwe account aanmaken. We kunnen eventueel oude orders in ons archief opzoeken voor u, we bewaren alle eerder gemaakte ontwerpen in ons digitale archief.

Is de voorraad status correct? 

U wilt natuurlijk graag weten of uw product ook echt voorradig is. In 98% van de gevallen is onze voorraad status ook echt juist. We doen er alles aan om het kloppend te houden, want we weten hoe vervelend het is als iets niet voorradig is terwijl u het graag zo snel mogelijk in huis heeft. Mocht het toch een keer niet kloppen, dan hoort u dat direct van ons. Als u meer dan 1 stuks bestelt, dan kunt u in de winkelwagen zien of er aantallen 'nageleverd' worden, omdat er bijvoorbeeld maar 1 of 2 stuks voorradig zijn.

Staat er een levertijd van enkele werkdagen bij een product, dan is het bij ons niet voorradig, maar meestal snel leverbaar. We baseren ons op beschikbare informatie van de leverancier, maar soms kan de levertijd toch langer zijn. Als er afbeelding van een vrachtwagentje staat dat groen of oranje is, dan is er voorraad bij de leverancier en kunnen we binnen enkele dagen leveren.

Hoe lang duurt het voor ik mijn product in huis heb?

We verzenden producten die voorradig zijn nog dezelfde dag (op werkdagen), indien voor 17 uur besteld. In de meeste gevallen heeft u het product dan ook de volgende dag in huis (m.u.v. zon- en feestdagen). Uitzondering hierop zijn bedrukte producten, hiervoor geldt de vermelde levertijd.

Hoe lang is de bedenktermijn?

U heeft 30 dagen om een retour te melden. Na de retourmelding heeft u 14 dagen om het product retour te sturen. We betalen terug via dezelfde betaalmethode als waarmee de order geplaatst is.

Ik wil een (grote) bestelling plaatsen voor meerdere producten, kan ik setkorting krijgen?

We kunnen altijd kijken of we een mooie setprijs kunnen maken als u voor een groter bedrag wilt bestellen. U kunt hiervoor een e-mail  sturen aan onze klantenservice via service@reporterstore.com. 

Ik wil iets bestellen van een merk dat jullie verkopen, maar dat niet in de webshop staat. Kan dat?

We kunnen deze producten meestal bestellen, neem even contact met ons op.

Kan ik ook langskomen?

U bent van harte welkom in onze showroom op werkdagen tussen 9:00 en 17:00 uur. Wilt u zeker zijn dat we voldoende tijd hebben voor u? Plan dan even een afspraak telefonisch of per e-mail. We hebben geen echte winkel, maar wel een grote voorraad producten en we kunnen u altijd adviseren. U kunt ook pinnen eventueel als u iets direct mee wilt nemen

Hoe werkt het met garantie?

Lees hier alles over garantie.

Ik heb een klacht

U kunt uw klacht altijd het beste eerst aan ons support team sturen per e-mail. Mocht dit niet leiden tot een oplossing naar tevredenheid, dan kan Stichting WebwinkelKeur bemiddelen, of kunt u in het uiterste geval terecht bij het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr.

Wat kost verzending?

Hier vindt u de verzendkosten.

Kan ik op rekening kopen?

Ja dat kan zeker. Er zijn 2 mogelijkheden. Particulieren kunnen via Afterpay op rekening kopen. Bedrijven kunnen rechtstreeks op rekening kopen als ze aan een aantal voorwaarden voldoen. Lees meer over kopen op rekening.

Kan ik BTW verlegd inkopen?

Ja dat kan zeker. U dient dan bij factuuradres én bij verzendadres beiden uw BTW nummer in te vullen zonder de landcode (dus zonder BE, DE etc. Bij AT laat u dus wel de U staan). Het afleveradres moet wel in hetzelfde land zijn als uw factuuradres. Lees hier meer over BTW verlegd inkopen.

Mijn Afterpay bestelling is geannuleerd, wat nu?

Afterpay (achteraf betalen) doet een acceptatiecheck en bepaalt zelf of zij uw betalingsaanvraag accepteren. Wij hebben hierop geen invloed. Als ze uw aanvraag niet accepteren, dan wordt de order automatisch geannuleerd. Reporterstore stuurt u vanzelf een nieuw betalingsverzoek, zodat u eventueel met een andere betaalwijze uw order alsnog kunt afronden, bijvoorbeel via Ideal, Creditcard of Paypal. Mogelijke redenen van annulering leest u hier: https://www.afterpay.nl/afwijzing.

Mijn creditcard betaling is mislukt, wat nu?

Creditcard betalingen kunnen om meerdere redenen mislukken. Redenen kunnen zijn: Onjuiste 3DS verificatiecode, onvoldoende krediet op de kaart, verdachte activiteit op de kaart, onjuiste adresregels of een technische mismatch. Belangrijk is dat de adresgegevens juist zijn, hierbij moeten adresregel 1 en 2 samengevoegd een geldig adres geven. In sommige gevallen werkt de 3DS verificatie niet goed in sommige (oudere browsers), ons advies is dan om het met bijvoorbeeld de Chrome browser te proberen. Blijft het mislukken, neem dan contact op met uw creditcard bedrijf.

We accepteren helaas geen Amex / American Express betalingen. Dit kan ook de reden zijn van het mislukken van uw betaling.

FREQUENTIES & AANSLUITINGEN

Welke draadloze frequenties zijn toegestaan in mijn land?

Hier leest u meer over de toegestane draadloze frequenties in Nederland, België en andere Europese landen.

Welke soort aansluitingen zijn er?

kabel soorten

Kan ik op een 3,5mm DSLR ingang meerdere microfoons of dasspeld microfoons aansluiten?

Dat kan zeker. Hiervoor is een mooie kleine mixer beschikbaar van Saramonic voor het mixen van meerdere microfoons naar een 3.5mm jack DSLR of camcorder ingang. Hiermee kunt u het ene kanaal links, en het andere rechts opnemen, of de kanalen combineren als stereo. Gesplitst mono opnemen kan voor achteraf bijregelen van de de balans heel handig zijn. Een andere goedkope oplossing is deze Hosa split kabel die links en rechts kan scheiden.

Onze merken

  • brand
  • brand
  • brand
  • brand
  • brand
  • brand
  • brand
  • brand
  • brand
  • brand
  • brand
  • brand
  • brand
  • brand
  • brand
  • brand
  • brand
  • brand
  • brand
  • brand
  • brand
  • brand